Monday 2 February 2015

3 FEBRUARI 2015

 Pada hari ini , 3 February 2015 , saya telah mengemas dan menceriakan kelas 2 KSK  . Selaku penghuluwati saya harus menjalankan tugas saya dengan berdedikasi . Saya mesti memantau kekurangan dan keperluan di dalam kelas. Semasa di kelas , saya bersama dengan Farhan telah memasang kain di bawah papan putih supaya keadaan kelas nampak lebih ceria dan menarik . 

  Selain itu , saya juga telah berkenalan dengan freshie ICT / KSK tahun 1 . Mereka telah diwakili dalam 16 orang , 12 lelaki dan 4 perempuan . Mereka juga telah memulakan aktiviti mereka dengan menceriakan makmal rangkaian . Mereka telah disuruh untuk mencat makmal dan sebagainya . 

Beralih dari itu , saya juga ingin memberitahu bahwa kami diminta untuk menyiapkan blogs kami yang telah kami jaga dari tahun lalu . Banyak maklumat yang kami telah masukkan kedalam blogs ini . Walaupun ianya setakat ala kadar kata orang , tapi ia sangat bermakna buat kami yang membuatnya , kerana kami telah bertungkus lumus untuk menlaksanakannya . 

No comments:

Post a Comment